Sundsvall


Nu är jag hemma! Jag HATAR att åka buss från Umeå till Sundsvall. Det är varmt och trångt och det är alltid nån som hostar hela tiden och alltid nån som luktar lite konstigt.
I Härnösand klev det på en brud som satte sig brevid mig och Tindra och hon pratade i telefon konstant från att hon klev på tills att hon klev av här i stan. Det gjorde mig inget, men en sak sa hon som jag bara ville skratta åt:

"Asså jag har blivit värsta tränings-freaket! Ja fatta asså! Jomen asså, man kan ju inte göra nåt annat på kvällarna i Norrland.."


Insnöade lilla tös från Uppsala.

Aja. Jag är hur trött som helst men det är inget att göra åt, jag måste iväg och fixa lite grejer innan det är dags att göra sig i ordning för jobb ikväll!
Ha en fortsatt fin dag!

P.S
Som svar på en anonym kommentar i mitt senaste inlägg - nej jag har ingen ätstörning, synd va, annars hade du/ni ju haft nåt att gotta er i!
D.S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå där välkommen hem!=)Vilken mysig vecka ni verkar ha haft i Umeå! Jobbar du ihelgen eller? Skulle ni gå på träffen på söndag?! Vet du vem som fyller 4 år imorn då!?:) Kramkram

2008-03-06 @ 19:42:39
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Lina

Haha nej, till och med jag som inte träffat dig på 1000 år vet att du inte har någon ätstörning! Har mycker starkt minne av chips och dip-(US Original då, men nu har jag gått över till dill)kvällar i Svall, och alla jäkla diners och Appelbee's-besök i USA...

2008-03-06 @ 22:37:18
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0