Spring forward, fall back!


Gårdagen blev lite konstig. Jag blev så sjukt illamående på jobbet och vid halv tio kräktes jag på toa och fick gå hem. På väg till bilen kräktes jag också, haha, jag kände mig som en fjortis på fyllan som la en pizza mitt på vägen!
Idag mår jag bättre, jag fattar inte vad det där handlade om...

Just nu sitter jag hemma hos mamma och bloggar. Saknaden efter Tindra - och internet - blev för stor så jag åkte upp till henne och pussades med Tindra och lånade datorn en sväng. Nu håller mamma på att värma bullar och koka kaffe - väldigt trevligt!

Angående mitt inlägg igår, det var inget personligt mot nån, utan bara en känsla av negativitet i allmänhet som gjorde att jag blev off. Jag hoppas på en bättre kväll ikväll - utan "negg" och utan spya! :-)

Just ja, inatt blir det sommartid - därav rubriken! Glöm inte att ställa fram klockorna!!

NU ska jag fika med mamma!
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0