Söndagkväll - hej och hå!


Det är lugna gatan ikväll. Ganska skönt ändå med en soft avslutning på helgen. Jag tycker att dom här 4 nätterna har flygit förbi snabbt som bara den, och det är ganska ovanligt!

Till veckan har jag min drömvecka rent schemamässigt! Jag jobbar endast två dagar, och det är onsdag och torsdag! Grymt skönt ska det bli!
Imorgon ska jag pyssla lite hemma, typ städa, tvätta, baka bröd och sånt - och jag ser fram emot det, tro det eller ej!
Det är ju så härligt när det är gjort, och sen ska jag belöna mig med lite chips och cola (har inte ätit nåt sånt på 2 veckor nu) och så ska jag hyra hem filmen I am Sam med Sean Penn som är så underbar!
På tisdag är det äntligen dags att piffa upp min fula utväxt! Jag ska göra mig vårfin hos Anna K på Sax & kam, det blir nog en aning ljusare med slingor i olika nyanser! Det ska vli kul att se vad hon hittar på!

Jag ska även kika lite på en födelesdagspresent till Niclas som fyller år på lördag. Dessvärre åker han till Frankrike på torsdag och ska åka skidor i en vecka, så jag får inte fira honom då.
Frågan är om han ska firas före eller efter? Hmm...?
En liten brun-utan-sol får nog även följa med hem från stan - nu jäklar ska jag bli vårfin!! :-)

NU ska jag sluta pladdra och börja jobba! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0