Slutet är nära!


Nu är det inte långt kvar innan jag får gå hem. Jag sitter och surfar lite - som vanligt - och kom på att jag ska börja titta lite smått på mina amerikanska favvo-kedjor, typ som denna. Jag har hittat hur mycket snyggt som helst, och jag längtar ihjäl mig till sommaren då jag faktiska ska få shoppa i New York!!! Det var länge sen nu!!!

En sak som jag som jag såg var mitt favvo-läppbalsam från Rosebud. Det finns ju att köpa i butiker lite här och där för ca 90 kr.
Pris på Urban Outfitters: $6.
SEX DOLLAR!!
Det är i dagsläget 36 kronor.
36,04 för att vara exakt. HUR BILLIGT SOM HELST!!!!!


image198
Billig favvo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Näääh åhh ska du t USA! Avis jag blir..DÄR kan man shoppa! :)

2008-03-07 @ 08:01:07
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha jaså! Men ska du åka till USA till sommarn!? Gud vad kul!! Men vi ses iaf på träffen på söndag!!Kramkram

2008-03-07 @ 12:02:19
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0