Seg start på nya veckan..

Måndag

Jag sov väldigt oroligt inatt, jag fick liksom ingen ro i kroppen. Somnade, vaknade, somnade, vaknade. Och varje gång jag vaknade hade jag jätteont i tandköttet runt en visdomstand. Det känns alltså rätt segt idag. Det snöar ute dessutom.
Trots den dåliga starten på dagen så tog jag en timmes promenad med Tindra innan frukost - det är jag glad över. Hon fick springa av sig lite och jag fick frisk luft - det blev ganska ont om det igår.

Vad står på agendan idag då? Inte så mycket faktiskt, jag ska jobba ikväll, och fram tills dess blir det lugnt. Jag borde städa lite, det ligger grejer överallt - smink på vardagsrumsbordet, kläder i köket, en himla massa småpåsar och kvitton på byrån i hallen - och så Tindras leksaker lite här och där.
Känner jag mig själv så kommer jag INTE att ta tag i det idag, utan det kommer att bli gjort när jag får panik över hur stökigt det är, och paniken har inte kommit än. Kanske inatt när jag kommer hem?

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och skicka ett sms till Niclas.


Kommentarer
Postat av: i t a l i e n a

haha jag är också sån som du när det kommer till att ta tag i saker. skjuter upp det tills det inte går att undivka längre :P

2008-03-17 @ 12:35:44
URL: http://italiena.blogg.se
Postat av: Emma Petersson

aj inge roligt med onti tänderna...hoppas det blir bättre...kolla min blogg o bli medlem på gratisbio.se =)

2008-03-17 @ 12:47:13
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Linda

Åh så ont har jag också..i köttet runt ena vistanden..suckelisuck..vad gör dem där bak i munnen...bort bort m dem! :/

2008-03-17 @ 14:16:56
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0