Roadtrip ikväll!


Ikväll bär det som sagt av till U*M*E*Å! Jag och Tindra blir där till på torsdag då vi tar bussen hem. Denna gång är kameran och datakabeln packad så nu ska det fotas och läggas upp bilder!

Just nu är jag på jobbet, jag jobbar egentligen till 21:30, men kommer förmodligen att gå redan vid 20, så att det inte blir så himla sent - Niclas ska ju köra och han ska upp tidigt i morgon och jobba, så ju tidigare vi kommer iväg desto bättre!
Idag innan jobbet gick jag och Niclas hem till hans föräldrar som nyss har kommit hem efter en 2 månaders vistelse i Spanien, och det var jättekul att träffa dom! Dom är så mysiga! :-)

Det ska blir så himla skönt att åka till Umeå känner jag, det blir ju lite ensamt eftersom Niclas jobbar på dagarna, men det gör inte så mycket ändå. Nån dag ska jag nog ner på stan en sväng tror jag, det hör ju till! :-)

Nu ska jag strax ta en kaffe tror jag!
Ha en skön söndag, jag återkommer imorgon - LIVE från Umeå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0