Ny kategori - Jessan vill ha!


Som jag skrev igår så har jag börjat kika lite på saker jag vill shoppa i sommar under min USA-semester. Listan kan göras HUR lång som helst, här är kommer några små grejer som jag har hittat nu:

Från Urban Outfitters:

   
Söta klänningar vill jag ha flera av i sommar!
 
Snyggt alternativ till den tråkiga korthållaren jag har nu.
  
Fina klockor med färgade armband.

Från
Coach:


Perfekt mini-partyväska!

Från
Victorias secret:

 
Mysiga set (det finns ju sjukt snygga SEXIGA grejer på V.S, nåt sånt blir det säkert också)

Och som den lilla
Hello Kitty-nörd jag är:


Just dessa örhängen kostar $450, lite väl dyrt. Hittar säkert ett par i Chinatown för $4,50!


Ååååh vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0