Morgonmys!!


Jag älskar min hund! Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne. Hon är underbar.
Detta utspelade sig i morse. Jag hade ställt klockan på 8:30, och när larmet hade gått av första gången kröp Tindra upp och la sig på kudden brevid mig. När larmet gick andra gången kröp hon ännu närmare mig, men fortfarande på "hennes" kudde. När larmet gick för tredje gången så stängde jag av det, och drog täcket över både mig och Tindra och tänkte att jag faktiskt kan få sova ut, jag är ju ledig! När jag sen vaknade strax innan tio så låg jag på rygg, med Tindras mage längs min sida och hennes nos i armhålan typ. Hon låg så nära att jag kunde känna hennes hjärta slå. Det är kärlek mellan mig och Tindra.

image216
Detta var bilden på Blocket som fick mig att bli helt såld - jag hade hittat min "vita lilla tuss"!

image217
Såå liten, endast 5 veckor. Detta var första mötet.

image218
Första kvällen hemma i sin nya säng (hon har inte sovit många nätter i den där korgen).

image219
Hon lärde sig snabbt att mattes mat alltid är så mycket godare än torrfoder...

image221
Snögumma!

image220

Kärlek!

Nu finns en ny kategori igen, "Tindra" så klart!

Kommentarer
Postat av: lollosmammas

Vilken söööööt valp, men hur kunde du få den redan när den bara var 5 veckor. 8 trodde jag att dom skulle vara för att kunna lämna mamman!

2008-03-14 @ 22:21:15
URL: http://lollosmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0