Mättast!!


Vilken överraskning! Niclas kom ner igår! Strax innan nio ringde det på dörren, snacka om att jag blev paff! Han skulle egentligen komma ikväll!
Jag bestämde att eftersom han var här nu, så borde vi "luncha" ihop, eftersom vi aldrig har möjlighet att göra det annars, så vi gick och åt thaibuffé till lunch, och nu spricker snart mina byxor!! Sååå gott, och jag är sååå mätt!

Jag var uppe med tuppen i morse och tvättade - det känns nu kan jag säga. Jag känner mig väldigt trött - och mätt - och skulle behöva vila en stund innan jobbet. Jag börjar kvart över tre idag och imorgon, sen ledig heeela helgen!!

NU ska jag hämta tvätten, sen softish innan jobbet!

P.S
vad är dealen med vädret??????
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0