Måndagkväll!


Tack AnnaPanna! :-)

Klockan närmar sig sju och jag ska ta ut Tindrish på en lite längre kvällspromis snart. Sen ska jag stoppa in I am Sam i dvd-spelaren, tända lite ljus och mysa i min ensamhet. Ensamhet med Tindra då alltså. Eventuellt ska jag se reprisen av Mello också, typ runt elva tror jag det börjar. Jag missade ju den i lördags då jag jobbade.

Dagen har varit helt ok, tog en sväng till Birsta, köpte mig en liten brun-utan-sol för ansiktet och tog en liten sväng förbi Ica Maxi på vägen hem. Väl hemma poppade jag in en micropaj i micron - varför det blev en micropaj vet jag inte, jag var hungrig när jag handlade och man fick 2 för 35 - samtidigt som jag bakade 2 limpor i den vanliga ugnen. Det luktar sååå gott nu, nybakat bröd är ju underbart!

NU ska jag ta min lilla viktnoja och gå ut på en promis - ha en skön kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0