Lördag f.m


God förmiddag!

Efter en god frulle så är jag snart redo att ge mig ut i lördagstrafiken med Niclas och Tindrish. Vi ska på jakt efter en väst eller liknande till Tindra eftersom hon numer ser ut som en mask och saknar päls (nästan alltså).
Niclas överraskade mig rejält igår och mötte mig vid min bil vid halv ett inatt när jag hade slutat! Lite rädd blev jag allt! :-) Han skulle inte komma förrän idag egentligen!

Imorgon kväll ska vi åka till Umeå alla tre, och i Umeå mina vänner, där är det VINTER enligt Niclas. 11 minus och SNÖ minsann. Gud så retro! :-)

NU har jag en liten vovve som står här och gryr och vill ut, så nu måste jag lägga på ett kol!!

Ha en underbar lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0