Live from Umeå!

God förmiddag!

Nu sitter jag och skriver vid Niclas inte så organiserade skrivbord. Papper och grejer överallt, och det kryper i mina fingrar - jag vill städa!! Men, det är hans privata grejer och han kanske anser detta som ett "kontrollerat kaos", så jag ska låta det vara. Jag kommer nog att hjälpa till med tvätten ikväll i stället.
Däremot har jag "tagit över" ett av hans badrumsskåp för mina grejer, lite space måste jag ju få ha! :-)

image184
Det är lite som i Sex and the city när Carrie lämnar sina grejer i Big's badrum,
enda skillnaden är att jag har lite mindre lyxiga produkter än Carrie, och Niclas kommer
inte att lämna tillbaka mina grejer i en liten påse nästa gång han kommer till mig! :-)


Tindra och jag har varit ute på en skogspromenad. Det var underbart härligt att gå omkring i S*N*Ö!!
Detta är vinter! Titta själva!

image186
"Hej mitt Vinterland, nu är jag här..."

image187
Tindra i sin nya vinter-utstyrsel

image188
Poserar vant.

image189
Hmm....ska man alltså lämna sin hund i den här medan man själv går på promenad??!
OK, jag är inte DUM, jag har bara lite töntig humor! :-)

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund, sen vet jag inte riktigt...hmm....det är lite trist att Niclas jobbar.
Äh, jag hittar på nåt!

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0