Lite tråkigt nu..


Jag tycker om att vara i Umeå, men det är ju lite trist när Niclas jobbar, men det är ju samma sak för honom när han är hos mig i Sundsvall, och det är ju oftare, så jag ska absolut inte klaga. Jag ser detta som tid att "ladda batterierna" och mysa med Tindra. Jag har skrivit det förut när jag är här och jag skriver det igen, jag har verkligen inga "måsten" här och det älskar jag!

Snart - förhoppningsvis - kommer Niclas hem. Jag tror jag ska komma med ett litet förslag att åka ner till stan och ta en promenad med Tindra längs älven. Jag har ju varit här några gånger nu, men aldrig varit där nere. Jag tycker att det ser så fint ut, det hade så klart varit finare om solen ville skina, men så länge det inte tok-snöar är det ok ändå.

På tal om absolut ingenting så har jag hittat mitt drömhus. Det är egentligen inget speciellt med själva huset, utan mer omgivningen. Det är stort, rött med vita knutar, på landet men ändå nära till stan, två altaner i söderläge, äppelträd, lekstuga, gröna ängar och sjöutsikt. Underbart fint är det! Jag visade det för Niclas i morse, tror han gillade det också, men det är väl kanske inte riktigt läge att köpa hus riktigt än, men drömma kan man ju få göra. Jag drömmer..... :-)

Middagen ikväll blir nog något så simpelt som Pyttipanna med stekt ägg! Haha, enkelt men jättegott tycker jag!
Ha en skön eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja ok vad mysigt!=) Jobbar till 14 på fredag tyvärr, sen har jag fullbokat hela dagen! Men ska ni på hundträffen på söndag!? kramkram

2008-03-26 @ 10:10:31
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0