Jessan jobbar.

Jag skriver faktiskt på rasten nu. Det är ganska segt ikväll. Jag sitter och längtar efter helgen - min LEDIGA helg!!! 3 dagar, helt fantastiskt!!
Imorgon ska jag ta en p.w till mamma och hämta Tindra - oavsett väder. Sen ska vi också gå hem, oavsett väder.
Senare på eftermiddagen blir det Birsta med Jessica, eventuellt lite shopping dårå :-)
Kvällen är ännu inte bokad, men jag tror jag ska softa hemma med lite tv, manikyr/pedikyr, hårinpackning och så lär jag väl ska "plugga" lite Mello-låtar inför den stora finalen i Globen på lördag!
Kanske bakar jag cupcakes.

Lördag ja, tjejfest hos Jessica med Mello, tacos och sprit! Det kommer att bli grymt roligt!! Det enda som måste fixas är en liten "gå-bort-present" och en outfit. Kanske lite drickbart också. Eller vaddå "kanske"??! Klart jag ska ha nåt drickbart!!
Det som nästan är bäst med helgen är det faktum att jag är ledig på söndag!! I fem års tid har en "ledig helg" på jobbet betytt ledighet på fredag-lördag, alltså JOBB på söndagkväll. Det är sjuuukt segt att gå och jobba på söndagkvällar när man är bakis. Jag längtar nästan efter en bakissöndag som jag bara kan ligga och vara halvdöd i soffan utan att behöva piffa till sig och gå på jobbet. Gud så underbart! :-)

Nu är rasten sluuuut, duty calls. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0