Jahapp..


Sitter här igen nu, med inget att göra...Jag och Tindra var nyss ute på en promenad, det var skönt som fan, men det blåste lite för mycket.
Undra vad jag hade gjort om jag var hemma? Förmodligen gått på stan och gjort av med pengar. Så egentligen är det bra att jag inte är hemma, för pengarna mste jag hålla i den här månaden. Och hade jag varit hemma så hade jag inte haft någon dator.
Jag ska sluta vara "neggo" nu och se detta som en bra sak - man kan ju inte alltid ha ROLIGT, och man måste inte alltid ha något att göra, men det hade varit trevligare om Niclas hade varit här och inte på jobbet.

Jaja.

Det blev ingen promenad igår, Niclas kom hem lite senare än vad jag hade tänkt, så vi åt middag och sen åkte vi till stan och mötte upp hans chef och flickvän och tog en fika med dom. Alla satt mest och gäspade, men det var rätt trevligt ändå.
Vag kvällen bjuder på återstår att se.

Jag är så himla less på att sova dåligt nu. 2 nätter i rad här uppe, och så hela påskhelgen. Det som faktiskt är ganska bra är att jag inte känner mig så himla trött på dagarna och kvällarna, det är mest på natten då jag ligger och vrider på mig som det är frustrerande. Så fort Niclas åkt till jobbet igår och idag så somnade jag om och sov till 11, haha, det kanske ligger nåt i det där?? Fast det förklarar ju inte att jag sover dåligt hemma.....Hmm..

Nu ska jag hälla upp en tillbringare med vatten och sätta mig i soffan. Oprah börjar om en timme, jag ska nog leka lite med Tindra och lyssna på gamla låtar på MTV under tiden. Det är "Rewind" och bara gamla låtar spelas, just nu Jagged edge med "Let's get married". Guuud va jag lyssnade på den när jag bodde i New York.... Vilken nostalgi!

Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0