Jaa, varför denna viktnoja?


För att svara på kommentaren i tidigare inlägg - jag vet inte varför jag har en viktnoja, men det är min "grej". Alla har väl en grej, och detta är min. Det finns säkert som du säger ingen som bryr sig om jag väger 5 kilo eller mindre, men detta är min noja och min blogg och då skriver jag om det.
Tycker man inte om till exempel fisk så äter man inte fisk - tycker man inte om Jessans blogg för att jag bloggar om struntsaker som "viktnoja" så läser man inte Jessans blogg.

Så där ja!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Bra Tjej, nu ställde du ner skåpet, och målade det också, tror jag :-) Tumme!

2008-03-10 @ 18:17:39
Postat av: jennie

Hej!
jag tänker inte säga vad du ska eller inte ska göra!!!
jag tänker bara säga att jag tycker du är jätte söt=)
kom i håg det...

2008-03-11 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0