Idag är jag en bättre människa än igår.

Hello!
Efter min riktigt DÅLIGA dag igår så måste jag säga att idag är en MYCKET bättre dag!
På väg hem fråg jobbet igår så tog jag ut mina negativa tankar på allt möjligt, jag sparkade på stenar och snusdosor som låg på marken, jag smällde i dörrar, men droppen var nog när jag skulle öppna en tonfiskbur hemma i köket och tappar burken så att halva innehållet hamnade på köksgolvet. DÅ kunde jag inte hålla mig, jag skrek rätt ut, jag vrålade nästan, och grät en skvätt - och efteråt kändes allt bättre! Det var så skönt att få ut alla negativa känslor, och jag kan säga att jag var såå tacksam över att vara ensam hemma igår kväll - jag hade nog varit ett monster annars!

Idag är jag på jobbet, men tider går mycket fortare idag än igår och skönt är ju det! Man slipper sitta och känna efter så jäkla mycket!!

Niclas har kommit till Sundsvall nu, och ikväll åker jag och Tindra med honom upp till UMEÅÅÅÅ!!! Mysmysmys!!

NU - rast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0