Here I go again.


Jag läste lite gamla blogginlägg idag, och den 28:e augusti skrev jag så här:

"Hostan skiner med sin frånvaro! Endast lite täppt i näsan nu! Det känns bra! Och kors i taket - igår var jag och tränade!! 1 timme areobic/dance och 30 minuter core! Gud va skönt det var!! Skönt att i 90 minuter enbart tänka på att sätta stegen dansa loss och sen pressa magmusklerna, som döljer sig där inne nånstans, till det yttersta! Skönt att i 90 minuter lägga alla jobbiga frågetecken åt sidan! Nice! Och i morse när jag vägde mig så stannade vågen på 54,7! Haha, det är UNDER 55 så jag är nöjd! :-)"

Idag väger jag 56,7, alltså exakt 2 kg mer.
Betyder det alltså att jag inte är nöjd längre? Svar: ja.
Många kanske rullar sina ögon nu, 2 kg är inte mycket, men för mig KÄNNS det mycket.
Fan, nu måste jag skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0