Helt OK! :-)


Det har varit en helt ok dag faktiskt! Jag känner mig nöjd med vad jag har gjort! Jag började med en halvlång promenad i förmiddags, strålande sol och en glad Tindra gjorde att det var hur lovely som helst. Sen hem, åt en bra frulle (havregrynsgröt med banan och lite mjölk), läste ut en bok, städade och sen var det dags att köra upp Tindra till hennes "bonus-familj" uppe på Sidsjön, och när jag hade släppt av henne där gjorde jag något så spontant som att gå ett varv runt sjön! Helt oplanerat och jätteskönt! Lite kallt dock, jag var inte riktigt klädd för det, men det gjorde ju bara att jag gick i ganska högt tempo så det blev en bra powerwalk! :-)

Nu sitter jag och knaprar på lite minimorötter (kors i taket) och väntar på att pastavattnet ska börja koka.
Ikväll blir det soffhäng och i morgon ska det upp och jobbas!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0