Hello snö!


Jahapp, då var det vinter igen då. I ett par dagar i alla fall, innan det blir tråkigt slask igen.
Gud vad jag börjar bli trött på mitt jobb nu, jag måste bara få ventilera lite. Jag tycker om när det händer saker, jag tycker INTE om kvällar som igår när jag sitter och surfar i 9 timmar. Det är så jäkla tråkigt!!!! Det kryper i kroppen på mig och jag vill inte spendera min tid på jobbet så där, men jag kan inte göra så mycket annat, jag sitter där jag sitter. Sen tycker jag inte heller om det faktum att jag sover så himla dåligt när jag har jobbat natt. Till exempel, när jag är ledig, eller har jobbat dagpass så kanske jag går och lägger mig vid elva, halv tolv och sover till halv elva, elva nån gång. När jag har jobbat natt så brukar jag somna vid fem ungefär, och ändå vakna samma tid som när jag är ledig. Det är ju bara 5 1/2 timmes sömn ungefär. Det är sååå värdelöst!! För att inte tala om tröttsamt!

Jaja, nu ska jag dra på mig lite kläder och ta ut Tindra på en timmes promenad.
Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: addan

jag trodde jag var hög först.
fattade inte först att det verkligen var snö

2008-03-18 @ 11:00:43
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0