Hello fredag!!


Nyss uppstigen sitter jag i Hello kitty pyjamas och dricker kaffe och huttrar lite för mig själv när jag tittar ut genom fönstret. Det ser inte så lovely ut, men det gör inget. Nu ska jag dricka upp kaffet, klä på mig och gå upp till mamma och hämta Tindra. iShufflen är laddad med Mello-låtar som jag ska lyssna på, jag har ju noll koll, vem är tippad som favorit egentligen? Är det Charlotte eller?

Aja.Ha en strålande fredag, jag återkommer senare!
Kram ♥

P.S
Jag ska nog göra ett
försök!
D.S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag tror o hoppas på Charlotte!=) ¨Ska du oxå ut imorn föresten!? kramkram

2008-03-14 @ 16:48:34
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0