Extra ALLT!


Nu har jag sakta men säkert börjat komma tillbaka till att må bra igen. Jag klädde på mig och åkte till ICA och handlade lite livsnödvändiga saker som mjölk, tuggummi, havrekex och en Grandiosa kebabpizza med extra allt på, det känns som jag behöver det idag.

Jag har tänkt på det här med att blogga. Varför bloggar man egentligen? Jag vet ju varför JAG bloggar, jag gör det för att jag tycker att det är kul, jag kan skriva vad jag vill för det är MIN sida, jag behöver inte anpassa mig liksom.  Jag ser det inte som en dagbok, för i en dagbok skulle jag skriva saker som är hemliga, saker som bara JAG vet om. Jag skulle inte dela med mig av såna saker i min blogg, jag skulle inte ventilera mig på så sätt.
På senaste tiden har det blivit lite utav en rutin för mig att följa andras bloggar. Jag läser ungefär 7-8 stycken just nu, och av dom så är det typ 2 bloggar där jag känner personen som skriver.
Nu i veckan så har det varit väldigt mycket uppståndelse kring denna
tjej. Jag har läst hennes blogg i ett par veckor nu, varför vet jag inte, men jag antar att det har att göra med att det är kul att se hur hennes liv är så otroligt annorlunda i jämförelse med mitt. Hon är 17 år och tjänar hur mycket pengar som helst, åker på weekendresor med sin "Mr X" och så vidare. När jag var 17 fick jag 650 spänn i studiebidrag och spelade basket på helgerna. Hon verkar vara en smart tjej som verkligen vet vad hon vill, men idag skrev hon nåt som jag reagerade över. Hon berättade om hur hon och hennes kille var ute och åt middag och drack flera glas rödvin. Hon namngav till och med stället. Helloo??? Bruden är 17 och dricker vin ute på restaurang! Det var inte så smart skrivet kanske.

Jaja, nu är min pizza klar snart, gud va jag ska njuta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0