Dags att ta tag i dagen!

Jag sov till 11:40 ungefär, jag har drömt både det ena och det andra inatt- puh. När jag kom hem från jobbet gick jag och la mig direkt, jag brukar alltid stanna uppe i en halvtimme eller så, kanske fika lite och bara varva ner, men igår var jag så himla trött så jag däckade på en gång.
Det var skönt att sova ostört, ingen liten Tindris som blir otålig och vill ut, men nu saknar jag henne. Jag funderar på att åka upp till mamma och ta en promenad och kanske fika lite.

Hur som helst så måste jag klä på mig och ge mig i väg ut, jag har INGENTING i kylen!! Ingenting av intresse i alla fall, så jag måste åka och handla lite. Fyy va tråkigt det känns...

Jag saknar Niclas. Jag vill att vi ska bo ihop i samma stad NU!!

NU tar jag tag i dagen!!
J ♥ N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0