Chokladpudding!


Igår gjorde vi chokladpudding till efterrätt och det fanns kvar i kylen idag - och det passade sig ypperligt nu efter min lunch! Jag blir ju så förbannat sötsugen när jag har ätit nåt, så nu har jag ätit en slev chokladpudding och är nöjd.

Sitter och slötittar på reprisen av "Så ska det låta". Jag måste säga att jag tycker att det är ett ganska bra underhållningsprogram faktiskt, men för säsongens första avsnitt borde man väl ha kunnat satsa lite starkare på artisterna. Jag syftar i och för sig bara på en av dom -  hela Sveriges lilla skolfröken Marie Lindberg. Hon är så 2007. Hon sjunger ju inte ens speciellt bra. *
Nu sjunger Danny "Öppna din dörr" - underbart!*

Så där, för att inte få klagokommentarer nu så kontrar jag med att klanka ner lite på mig själv också. Jag är så jäkla blek. Jag är typ grå/beige i ansiktet. Det har gått så långt nu att inte ens mitt
favvo-rouge hjälper och fräshar upp. Det har gått så långt, att jag överväger att sola solarium - och då vill jag tillägga att jag är väldigt anti solarium. Jag ska nog lägga mig i ett solsäng på måndag tror jag. Då är jag ledig och behöver inte gå till jobbet med rött ansikte om det skulle vara så. Och så är det nästan alltid.

Nu ska jag kolla vidare, snart är det dags för promenad #2. Det blir lagom, innan Oprah liksom! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Samma här, sötsugen efter mat!! Aldrig blir man nöjd liksom hehe ;)

2008-03-05 @ 13:08:31
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0