Bloggbrist..

Jag har ingen dator hemma. Det är faktiskt ganska skönt, men ibland blir suget stort och då är det skönt med internet på jobbet. Jag hoppas jag får min nya dator som jag har beställt innan helgen, men det är nog önsketänkande...
Här är en bild på min nya vän, hoppas vi kommer bra överens!

image252

Idag åkte jag hem med helvetesbussen från Umeå, alltså jag HATAR verkligen att åka buss!!!
Jag längtar till juli/augusti för då är det förhoppningsvis slut på åkandet! :-)

Nu ska jag jobba vidare och längta till söndag då jag är ledig igen!

Kommentarer
Postat av: alex

var med i tävlingen på min blogg:D

2008-03-27 @ 20:51:50
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: Robert

Hej. En bärbar dator kan ju underlätta och lindra helvetesbussfärderna, en film på datorn eller råtext i Word till en blogg kan ju kanske göra det mer trivsamt? :) Hej hopp.

2008-03-27 @ 23:36:31
Postat av: Linda

Oh både fin köksmaskin o dator..funderade också på den där acer faktiskt. Men isf på avbetalning... =/

Ska Niclas flytta t Sundsvall i aug?! ;)

2008-03-28 @ 10:31:53
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0