Ännu knasigare, med risk för patetisk!


Jag fattar inte vad det är med mig??? Jag mår så jäkla konstigt. Jag mår inte illa, jag har inte ont nånstans, jag har inte feber - jag är bara trött, men alltså jag känner mig så otroligt utmattad av nån jäkla anledning??!! Jag har visst ont nånstans kom jag på, och det är i tandköttet rund den jäkla visdomstanden, och det gör att hela munnen känns uppfuckad, till och med ner vid halsen och nacken ömmar det.. :-(

Dagen har varit helt ok, jag tog en promis till Sidsjön och hämtade Tindra hos mamma och fick skjuts hem till stan igen. Sen åkte jag till Birsta och shoppade presenter och handlade lite mat på MAXI. Helt sanslöst vad mycket folk det var, nästan värre än innan jul.

Jag känner mig lite deppo idag märker jag. Jag måste erkänna att jag egentligen inte bryr mig om påsken, jag har inga speciella traditioner eller så, men ändå känner jag mig lite nere för att "alla andra" verkar ha det. Alla på MAXI med sina extremt överfyllda matkassar som tyder på att det är familjemiddagar och festligheter på gång. Folk runt omkring mig som åker bort över påsken.
Vad ska jag göra då?
Hmm...ikväll - ingenting.
I morgon - ingenting.
Resten av påskhelgen - jobba.

Jag vill inte verka bitter, men det känns lite ensamt just nu. Niclas är fortfarande i Frankrike. Mamma och Uffe åker till Stockholm. Jessica har tagit ut semesterdagar och åker till fjällen med Johan. Till och med pappa har påskplaner - som inte inkluderar mig. Hello? Har världen glömt bort mig?

Nu ska jag skölja bort mina sorger i duschen och hoppas på att jag är en bättre och mer positiv människa när jag kommer ut.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0