Aldrig mer.


Jag ska inte säga att jag "aldrig mer ska dricka", för det är löjligt. Men jag ska säga att jag aldrig mer ska dricka som jag gjorde igår. Alltså dricka en flaska VIN and then some... Vin liksom. Jag har så sjuuukt ont i huvudet idag, jag fick det redan igår på Oscar. Jag brukar inte få ont i huvudet så där, och jag brukar inte festa på vin, så jag skyller faktiskt på vinet. Plus att jag inte drack något vatten alls. Så, summa: inte festa på vin + drick vatten under kvällens gång.
Annars var det en jättekul kväll, men när man har så här ont i huvudet dagen efter så känner jag att det är svårt att uppskatta kvällen innan.

Nu sitter jag i soffan med Tindra, hon sover (och luktar lite illa, ett bad för henne senare tror jag) och jag kollar på Nigella på 4:an. Jag tycker ju om Leila, men Nigella är också bra.

Nä fy faan va trött jag är, det känns som att jag sitter och försöker fylla den här sidan med något vettigt, men det gör jag ju verkligen inte, så nu slutar jag.

Soffläge resten av dagen, med undantag för eventuellt matinköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0