Utomhusdusch is the shit!


Jag har nyss duschat i husets utomhusdusch! Sa himla skont!!

Dagen till en borjan var valdigt mulen, man sag inte havet fran huset, bara vit dimma, men efter lunch klarnade det och vi gick i samlad trupp till stranden och byggde ett sandslott. Jag och Cara stod for dekorationen! Jag ska ga ner till stranden igen sen med kameran for att foreviga minnet!
Jag har fatt valdigt mycket farg pa mig idag, det hettar sa dar lagomt pa huden.

Ikvall ska vi grilla, det kommer att bli grymt, och tills dess ska jag fylla magen med en peanutbutter and jelly sandwish som jag skoljer ner med en drink bestaende av rom och ginger ale. Passande va??:-)

Kanske skriver mer senare,
tills dess - kramis!

Kommentarer
Postat av: supermamma

Hej!

Sökte på coton och fick upp din blogg! Visst är det en liten coton du har? jag har nyss köpt en lite valp och den är 12 veckor på lördag! jag hämtade den på nationaldagen! Snacka om att man är förälskad:)

2008-06-27 @ 10:01:36
URL: http://supermamma.blogg.se/
Postat av: Chris

hej tjejen! Spännande att läsa om dina upptåg i landet over there! :D Ha det gott! kramar

2008-06-27 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0