Semester rutiner.


Jag dricker aldrig ol. Bara nar jag ar utomlands marker jag. Forra aret i Thailand pimplade jag ol varje dag, och samma sak ar det nu! Varfor? Kanske for att olen ar blaskigare har kanske.

Idag har det varit en grymt fin dag, sol hela dagen!! Det blaser som fan tyvarr, och det gor ju att man inte riktigt kanner att solen branner pa huden, sa lite rod har jag blivit idag, trots SPF 30. Men annars maste jag saga att jag ar valdigt duktig pa att smorja in min och skydda mig mot solen. Det ar ju liksom inte Kos a la 1998, man ar liiite mer medveten nu, och att steka ar inte lika sjalvklart. Man far faktiskt farg anda! :)

Ikvall ska vi fira Brian har i huset som fyller 28 ar idag! Olen ar sprattad, och tarta och chicken fajitas star pa menyn!!

Som tur ar har familjen Ruddy med sig en hund, dock ingen Tindra, men en sot labrador som heter Ellie, sa det stillar min Tindra-langtan lite i alla fall!

Nu ska jag vara lite social tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Eller Kos -95..;)

2008-06-25 @ 07:37:33
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0