Så där ja!


Dagens första träning är avklarad. Jag har ju planerat att gå på core ikväll också, och jag ska verkligen försöka hålla det löftet till mig själv. Det värker som fan i min högra axel just nu :-(
Idag var det ett bra pass, trots min trötthet. Tjejen som var instruktör idag är så himla bra, så peppande och dessutom har hon en grymt snygg kropp, så man blir verkligen motiverad!!! Sjukt snygga muskler har hon!! Undrar hur hennes dagar ser ut när det gäller träning och kost. Jag skulle vilja fråga henne, haha!

Nu har jag ätit en burk makrill i tomatsås och ska strax trycka i mig 2 ägg också. Kollar nog på Oprah innan jag går in till stan tror jag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ngn som vet ;-)

Snyggot ms L äter duktigt med prolle och tränar som en tok :-) Å har snyggaste sillisarna i stan ;-) I know....

2008-06-02 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0