Pirrpirr!


Nu tror jag att resfebern har börjat kicka in. Jag känner en viss stress, eftersom jag inte har börjat packa än, och imorgon kommer jag att ha fullt upp och sen på onsdagkväll åker vi!!!!
I skrivande stund är jag på jobbet, jag sitter och tittar ut på solen och blåsten (vinden syns ju iofs inte, men det syns på träden att det blåser). Jag skulle verkligen behöva vara ledig just nu, men det är ju bara några timmar kvar...

Ikväll när jag kommer hem måste jag hämta resväskan och börja gå igenom vad jag ska ha med mig och vad som behöver tvättas, för imorgon har jag tvättstuga, och innan tvättstugan måste jag blåsa ut till Birsta och klippaTindras klor och köpa mat och fästinghalsband eller nåt liknande. Sen ska jag även piffa till henne lite så hon är ren och fin och fräsh när hon kommer till Niclas föräldrar på onsdagkväll.
Imorgon har vi även sommarfest med jobbet på kvällen - varför måste allt göras imorgon??? På onsdag kommer jag ju säkert att vara bakis också, så det vore bra om det mesta är gjort när jag pyser iväg till festen imorgonkväll.. Hets hets.

NU ska jag fixa lite med mina 2 listor - en "att-göra-lista" och en "att-shoppa-lista".
Givetvis ska jag jobba samtidgt!

By the way, bilden nedan visar vart jag kommer att befinna mig från lördag och en vecka framåt! :-)



Stone Harbor, New Jersey











Kommentarer
Postat av: Madde

Mer pirr till folket :-) ...jag är inte "ett dugg avundssjuk"....



Jag vill ringa videosamtal till dig innan du åker, därmed basta!



P&K

2008-06-16 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0