Oh the drama!


Runt klockan tva i eftermiddags skulle jag ta en promenad. Efter ca 10 minuter horde jag aska och vande om, det vore ju onodigt att hamna i ett ovader liksom. Sen efter ca 15 minuter efter att jkag kom tillbaka till huset sa har vi varldens larm, typ som brandbilar, och en hogtalarrost som sager: "prepare for severe weather". Shit tankte vi, kommer det en orkan eller nat?? det askade och regnade i kanske en kvart, och sen sken solen igen! Haha! Snacka om att overdramatisera! Iofs kanske det var ett falskt larm, men vi trodde liksom att vi kanske skulle vara tvungen att evakuera!

Nu har jag nyss duschat i utomhusduschen igen, efter ca 45 minuters tennis-"spelande" och ett spontandopp i havet for att kyla ner oss!
Nu ska jag ta och packa ihop lite, imorgonbitti aker vi tillbaka till Princeton!

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0