Nu räcker det!


Jag har nu varit ute och samlat nya krafter under en promenad med Tindris. Har även lagt fram lite kläder som jag ska packa imorgon, jag har ännu inte hämtat resväskan....

Imorgon har jag en stressig dag, tänkte hänga på låset ute på Arken kl 10, sen vidare till Apoteket, sen köpa hundmat, hundgodis och bajspåsar, sen hem och tvätta mellan kl 11-15, sen göra mig i ordning för festen på kvällen. NÄR ska jag hinna packa?? Det måste bli på onsdag helt enkelt..... Jag borde hoppa in i duschen nu, både jag och Tindra är i behov av en dusch, undra hur kul hon tycker att det kommer att bli?!

Här kommer lite mobilbilder från idag:


Den gudomliga kakan från tidigare idag, ser inte så speciell ut kanske, men skenet bedrar....


Tindra leker med en pinne i parken.


Hur ska jag kunna åka ifrån denna lilla plutt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0