NU j*klar!


Nu jäklar ska jag försöka ändra inställning. För det är ju faktiskt oftast den det är fel på, men det är lättare sagt än gjort! Nu ska jag se framåt, om en vecka shoppar jag i USA - som jag har längtat efter det, och om en vecka och en dag är det stranden för hela slanten i en veckas tid! Så NU skiter jag i all "gammal skit" och jag skiter i att jag är bitter över att jag måste jobba lördag, söndag och måndag, för på TISDAG då jäklar är det sommarfest med jobbet OCH min första semesterdag!! YEAH!!

Jag har nyss kommit in med Tindra, vi har varit på en liten promenad och innan dess var jag på Pump. Jäklar vad jag tog i, redan där ändrade jag inställning tror jag. Jag måste ju ta i lite om jag vill se resultat! Jag kommer garanterat att ha träningsvärk i morgon.
Jag plockade med mig sommarschemat, och nu jäklar är det planering som gäller. Det kommer bara att vara ett lunchpass i veckan under sommaren, och det är på onsdagar. Jag måste alltså börja träna på kvällarna. I don't like it. Men det är ju bara en kort period det handlar om, jag får bita ihop.

Nu ska jag ta och duscha av mig lite, sedan äta, sedan piffa, sedan gå in till stan och hämta min nya telefon, sedan fika, sedan gå hem, sedan köra Tindra till hennes "plast-pappa", sedan hem, sedan...??

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0