Mys-pys!


Vilket väder det har varit i helgen! Sverige har haft varmast i Europa (om jag inte ens har missuppfattat)!!!
Jag har spenderat helgen med Niclas och Tindra i Söderköping hos min syster Madde, hennes man Jens och min systerdotter Alice som är 3 år. Vi har haft en jättemysig helg i det varmaste laget. Vi har ätit grillat två kvällar i rad vilket är en enorm lyx när man som jag bor i en lägenhet med fransk balkong, och så har vi strosat på stan och ätit glass m.m.

Det har varit en lång dag så jag lägger upp lite bilder, sen säger jag god natt!


Glass på Smultronstället - jag körde på ett säkert kort och åt samma som förra året (den till vänster, inte alla)!
 

Alice mumsar chips. Hennes moster har lärt henne....


Bubbel och jordgubbar på altanen - LYX!!


Jag med Söderköping i bakgrunden. 30 grader i skuggan.


Svettiga Tindra och fräkniga jag! :-)



God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0