Jesus Christ!


Guud vilket jobbigt Core-pass! Jag trodde jag skulle behöva ge upp redan efter första låten!!! Normalt sett så brukar man ju typ köra några set, sen en kort vila, sen resterande set under en låt, men den här tjejen som höll i det idag bara körde på! Jag trodde jag skulle få kramp!! Sen gjorde vi även 3 maglåtar i rad!! Rena döden ju! Men jag klagar inte, det var jobbigt men skönt!

Idag är det verkligen hett ute, och behöver jag ens nämna att jag är VÄLDIGT bitter över att behöva åka till jobbet om en timme? Näe, jag trodde inte det så nu ägnar jag ingen tid åt det. :-(

Imorgon ska jag, Tindra och Niclas åka till min syster + familj i Söderköping! Det ska bli sååå mysigt!
Bilder och uppdatering kommer efter helgen!

NU måste jag äta!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0