Jag vill bara skrika rätt ut!!!!!!!


Jag blir så himla upprörd - jag bilr arg och ledsen på samma gång när jag läser sånt här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2590420.ab


Hur KAN man göra något dylikt????? Är folk så JÄKLA osmarta verkligen??? För det handlar nog inte om att folk är dumma och elaka med flit, det handlar om att dom inte vet bättre. Hoppas det blir ett riktigt hårt straff för den "shoppande hussen".
Jag skulle ALDRIG ta med Tindra ut en sån här varm dag och lämna henne i bilen - jag skulle aldrig ens tänka tanken! Då får hon vara hemma ensam och ha tråkigt i ett par timmar i stället. Alltså NEVER IN MY LIFE - guuud va upprörd jag är nu märker jag!!!

Nu vill jag bara hem och pussa på min lilla skatt!!!! Det känns som jag har varit på jobbet i flera dagar nu utan avbrott....
Muppmupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0