Hello Måndag


Hej och hå vad det blåser!! Det är skönt att det är lite svalare idag tycker jag...
Vaknade med mensvärk i morse, wiho vilken bra start på veckan... :-(
Jag hade en jättejobbig mardröm i natt som fortfarande sitter kvar i tankarna. Jag hatar såna drömmar, dom känns så verkliga! Planen för idag var ju att gå på pump, men mitt humör krävde något lättsammare än så, så jag tog med mig Tindra och gick på en skogspromenad i stället. Jag få ta igen pumpen på onsdag och fredag!

Nu är det snart bara en vecka kvar tills vi åker på semester - jag fattar det knappt!! Gud vad jag längtar!!!

Äsch va tråkigt det känns att skriva idag, jag lägger ner nu.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0