Fixardag!


Hello!

Jag har bestämt att jag INTE ska packa idag, jag gör det imorgon för jag har ju faktiskt hela dagen på mig då också, vi åker inte förrän vid 18-tiden.
Nu är jag mitt uppe i tvätt och pyssel, och jag har redan varit ute i Birsta och klippt klorna på Tindra, köpt fästingmedel och även behandlat henne, och nu måste jag springa ner till tvättstugan ser jag visst på klockan.

En snabb sak bara. Idag när jag var ute och gick med Tindra så såg jag en binda ligga på en trottoar. En mens-binda alltså. En ANVÄND mens-binda. Why?! Varför låg den där? Det är ju äckligt!! En gång såg jag en använd tampong i ett parkeringsgarage. Har man så himla bråttom att man inte kan vänta tills man kommer till en toalett - eller papperskorg?!
Blä, usch och blä igen!

Jag återkommer lite senare!
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0