En vecka kvar!


Nedräkningen har börjat!!

Jag kom nyss hem, har tränat och sen åkt och hämtat Tindra hos mamma. Jag fick lite lunch där, en varmkorv och sen åt vi kärleksmums och kaffe. Kanske inte det bästa att äta direkt efter träning, men bättre än att inte äta något alls. Jag ska äta lite makrill sen tänkte jag.

Hos mamma provade jag några klänningar som hon hade när hon var ung - åh så fina dom var!! Jag vill gärna ha en långklänning att gå omkring och slappa i, och hon hade en jättefin, blommig variant som satt sååå fint på mig! Den hade en lite konstig krage dock, som bara MÅSTE bort om jag ska använda den, annars var den perfekt! Fatta va kul om jag skulle använda en av mammas klänningar från 70-talet! :-)

Nu ska jag vila lite och sen göra mig i ordning för jobb om ett par timmar. Hoppas alla har en bra dag!
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0