Det stora samtalsämnet.

Hört idag på jobbet:

-Men guuuud va varmt det är!
-Herreguuud vilken värme!!
-Åh va svalt och skönt ni har det!

Alltså, väder kan alla människor prata om, utan minsta problem. Det är ju faktiskt något som alla har gemensamt.

Jobbet idag känns väldigt segt, jag blir lite less på alla kommentarer om vädret, eftersom jag själv hemskt gärna hade varit ledig i värmen idag. Visst, jag hade säkert hållt med om att det var för varmt, men jag hade i alla fall haft valet att vara ute om jag ville.

Gud vad jag längtar hem nu!!! Mina två hjärtan är på väg hem och ikväll får jag gosa med dom! Det känns som det var flera dagar sedan, haha!

NU ska jag bita ihop och jobba vidare.
IMORGON blir det pump OCH core, och även lite shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0