1:a juni


Jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen! Det är redan Juni!!!!! Och första junidagen är en otroligt varm och fin dag och idag tänker jag tyvärr inte hålla detta inom mig - jag är nämligt VÄLDIGT bitter just nu. Jag ska JOBBA. Kvart över två börjar jag, jag har ju fan nyss vaknat efter nattens jobb ju! Det känns totalt värdelöst just nu, men jag får försöka se det positivt. Jag har min "glidarvecka" framför mig, jag jobbar bara onsdag och torsdag till veckan, och har en massa skoj att se fram emot! Frissan på tisdag, lite shopping och sen en helg i Söderköping hos min storasyster och hennes familj! Det kommer att bli såååå trevligt!

Nu har jag inte tid att skriva mer, hoppas alla som är lediga verkligen njuter av dagen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0