Varmt!


Det är tydligen väldigt varmt idag, säger dom som vet. När jag gick till jobbet strax innan nio i morse var det ganska svalt så jag trodde att det skulle vara så resten av dagen. Nu kan ju dom som säger att det är så "otroligt varmt" överdriva också, men jag tror på dom. Det ser väldigt fint ut i alla fall!

Ikväll har jag bett Niclas att laga mat åt mig, det ska bli väldigt spännande! Det är typ första gången (rätta mig om jag har fel)! Han kommer hem tidigare än mig så jag tyckte att det inte var mer än rätt! :-)
Efter middagen ska jag ta en promis (om jag orkar) till mamma och hämta Tindra som är där i eftermiddag.

NU ska jag jobba vidare och hoppas på lika fint väder resten av veckan eftersom jag är ledig tis-ons och sen nattjobb i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0