Update!


OK, igar akte ju jag och Niclas till Larchmont i N.Y for att traffa James, Monica och Mark. Vi kom dit runt 18 och pa en gang vi kom dit sa fick jag den underbara kanslan av att aldrig ens ha akt darifran. Allt var precis som vanligt - och det ar en bra sak. Eller, sjalva huset var hyffsat pimpat, dom hade renoverat nastan hela huset och det var saaa snyggt och frasht! Vi satt i koket och pratade och skrattade och drack vin och bara umgicks i en timme eller sa, sen hade Mark bestallt bord pa en mysig italiensk restaurang som vi akte till, men innan det sa tog vi en liten tur av Larchmont. Vi akte ner till vattnet och tittade pa de enormt vackra hus som finns dar, Sen at vi middag, drack mer vin, pratade och skrattade annu mer och jag kande mig sa otroooligt glad och lycklig! Jag ar saa glad att vi akte dit och att Niclas fick traffa dessa underbara manniskor som var en enormt stor del av mitt liv i nastan 3 ar!
Nar vi akte tillbaka till deras hus sa lekte vi lite med hunden, tittade pa lite bilder fran James high school graduation och sen akte vi hem. Jag var overlycklig!

Idag har jag, Niclas, Mark och Kestie spelat tennis pa deras beach-club. Nar tjejernas camp var over sa hangde vi vid poolen och at lunch och nu har vi lekt lite vid poolen har hemma och nu ska jvi nog bara softa resten av dagen.

Imorgon tar vi taget in till New York och spenderar resten av tiden dar innan vi aker hem pa torsdagkvall. Shoppa, ata och festa ska vi gora!! :-)

NU ska jag forsoka pa nan ordning pa mitt har! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad kul det låter med Larchmont! Jag var ju bara där ett år men jag har alltid velat åka tillbaka och se hur det är nu.

2008-07-05 @ 01:20:13
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0