Tindra är hemma!!


Nu fattas bara Niclas så är hela "familjen" samlad! :-)
Tindra blev såå glad att se mig, jag fick pussar över hela ansiktet!!!! För att inte tala om hur glad JAG blev! Jag är fortfarande alldeles varm inombords. Tyvärr måste jag säga att jag är lite orolig för henne, hon har blivit lite smal eftersom hon har ätit så dåligt under tiden jag har varit borta. Jag vet ju att hundar kan vara lite "off" efter ett löp, men nu har det ju gått en månad och jag tycker att aptiten borde vara tillbaka snart. Jag ska ge det en vecka till ungefär, sen hör jag nog av mig till Djurkliniken för att säkerställa att det inte är något annat som är fel på henne.

NU ska jag lägga mig i soffan och mysa med mitt lill-hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0