"Säng, säng, säng"


"Sova sova sova säng säng säng!"

Hoppas någon mer än jag kommer ihåg den där låten, annars verkar det bara löjligt ju! :-)
Sitter på jobbet och önskar att jag var hemma. Hemma med Niclas och Tindra. Ingen av dom är i och för sig hemma hos mig just nu, men det hade varit trevligt.
Tindra är hos min mamma och Niclas är i Oslo hos Mark. Dom ska se Bruce Springsteen imorgon och sedan kommer Niclas tillbaka till Sundsvall på tisdag. Jag längtar efter honom... Jag trodde jag skulle tycka att det skulle vara lite skönt att få vara lite själv nu efter 2 veckor tillsammans, men jag saknade honom redan på tåget hem från Arlanda i fredags.

Kom hem nu Nicklish!
:-)

Kommentarer
Postat av: Nicklish

Jag kommer snart hem älskling!

2008-07-07 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0