Puh...


Vilken värme alltså! Och fatta att jag sitter inomhus!!!!
Jag tog det beslutet alldeles nyss, jag bestämde att jag ska vara hemma, snart duscha och fixa med naglar och hår, allt för att slippa stressa och svettas. Jag ska ju nämligen på bröllop i eftermiddag. Just nu känns det lite jobbigt måste jag erkänna, Niclas har åkt iväg med Tindra till stugan och jag sitter som sagt inne, bara för att jag ska vara i kyrkan kl 16 (måste hämta upp Jessica 14:45 senast för att hinna fixa lite grejer innan) så liiite bitter över att inte kunna slappna av och sola och bada idag måste jag erkänna att jag är.

MEN - det blir nog roligt, jag lägger upp nån bild senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0