Nya tag imorgon!


Nä nu tackar jag för idag tror jag.
Fy va less jag är på den här jäkla förkylningen nu, imorgon hoppas jag på mindre snor och mera sol! :-)

Veckan kommer att se ut ungefär så här:
Måndag: 14:30-16:00 prova-på agility med Tindra på Hundens hus, städa, gå en sväng på stan, tanka bilen inför tisdagens roadtrip!
Tisdag: tvätta på morgonen, 14:30-16:00 prova-på rallylydnad på Hundens hus med Tindra, åka till Niclas stuga med Tindra (Niclas är redan där).
Onsdag: Stugan
Torsdag: Stugan (syster Madde med familj kommer och ska sova i min lgh)
Fredag: hem på eftermiddagen
Lördag: FESTA med Jessica!
Söndag: Mysdag med Niclas, Madde, Jens och Alice.

En bra vecka, om förkylningen försvinner! Prova-på-dagarna på Hundens hus kommer att bli hur kul som helst, vi är 6 st från jobbet som har anmält oss, det är nästan det roligaste! :-)

NU ska jag lägga mig!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0