Nu då?


Hmm...sitter här och funderar.
Hela vintern och våren har jag sett fram emot USA-resan, det var sommarens höjdpunkt, och nu är den över. Det känns lite tomt och tråkigt. Jag har jättefina minnen från de senaste 2 veckorna, men nu då? Vad ska jag se fram emot nu? Jag älskar att ha resor bokade och se fram emot, men nu har jag inget sånt. Inte för tillfället i alla fall. Jag antar att det inte bara är resor man kan se fram emot och längta efter, det finns mycket annat just nu, till exempel att Niclas och jag ska börja bo ihop, att han ska börja jobba i Sundsvall och så, men det måste ju finnas lite roliga saker som kryddar vardagen också, eller hur? :-)

Nu ska jag titta på bilderna och minnas ett tag till, och drömma mig bort till nästa gång......



Vart åker vi nästa gång tro...?

Kommentarer
Postat av: nic

Men guuud vilken fantastisk bild på er! Alldeles, alldeles underbar! :D

2008-07-06 @ 16:28:27
Postat av: erika

trevlig blogg! jag drömmer om att få åka till USA! min familj har varit där, alla utom jag:( men nu får du börja drömma om nästa resmål ;)

2008-07-06 @ 17:53:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: erika

trevlig blogg! jag drömmer om att få åka till USA! min familj har varit där, alla utom jag:( men nu får du börja drömma om nästa resmål ;)

2008-07-06 @ 17:54:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: erika

tack tack ja hon är en liten prinsessa =) fin bild på er föressten

2008-07-06 @ 18:30:04
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0