Moln - typiskt svenskt?


Jag vaknade upp idag till en klarblå himmel och dagen var som gjord att åka till stranden!

Det började redan i bilen, stora moln dök upp och när jag och Jessica kom fram till Bergafjärden var det nästan mulet. Är inte detta typiskt svenskt? När man är utomlands är det ju alltid klarblå himmel - hela dagarna!!
Men hur som helst, det var jättevarmt och skönt och till slut försvann dom mörka molnen och vi hade en underbar dag på stranden. Ända till flygmyrorna kom.
Vid fyra var vi nöjda och packade ihop och åkte hem!
Imorgon blir det Tranviken för Jessicorna! :-)

Nu ska jag börja tänka på lite middagsmat, Niclas kommer tillbaka ikväll, har dock ingen aning om vilken tid ungefär han planerar att infinna sig! Efter maten tänker jag förselå en kvällspromenad genom stan ner till hamnen för att kika på den fina båten som står där!

NU måste jag duscha av mig saltvattnet (ja, jag badade!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0